Wat te doen bij pech of schade waarmee u niet verder kunt rijden?
U kunt contact opnemen met de mobiliteitsservice van het merk auto waarin u rijdt
Dacia: 0900 - 999 87 00
Hyundai: +31 (0)88 - 366 39 99
Mitsubishi: + 31 (0)20 - 851 22 77
Nissan: 0800 - 023 15 13
Renault: 0800 - 03 03
Hoe neem ik winterbanden op in mijn contract?
U kunt contact met ons opnemen, wij regelen dan voor u dat u een berekening met meerkosten van deze banden in het contract ontvangt.
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Dit ontvangen wij het liefst per mail: klantencontact@herwers.nl
Ik wil mijn leasecontract voortijdig beëindigen, wat nu?
Neem dan gerust even contact op. Graag spreken wij u persoonlijk en kijken we samen naar de beste oplossing.
Binnenkort moet ik mijn leaseauto inleveren. Hoe werkt dit?
We maken voor het inleveren van uw leaseauto altijd even een afspraak. Dan bekijken we de auto samen even goed, of er eventuele schades zijn bijvoorbeeld. Denkt u aan het meenemen van de reservesleutel en alle autopapieren? Voor het maken van deze afspraak krijgt u vanzelf bericht.
Mijn auto heeft onderhoud nodig, wat doe ik?
U ontvangt van Herwers een uitnodiging om een afspraak te maken, of u maakt zelf een afspraak bij ons klantencontactcentrum. Klik hier voor onze werkplaatsplanner.
Ik heb schade aan mijn leaseauto, wat nu?
Dit is heel vervelend! We hopen dat het goed met u gaat. Bij autoschade dient het schadeformulier ingevuld te worden door alle betrokken partijen. U vindt dit formulier standaard in het schadesetje.
Het ingevulde formulier stuurt u naar ons op. Dat kan per mail (scan) of per post, wat u prettig vindt.